Το νομοσχέδιο παρέχει τη δυνατότητα στους πλοιοκτήτες, τα
πλοία των οποίων είναι εγγεγραμμένα στο κυπριακό νηολόγιο, να συνάπτουν
συμφωνίες με ιδιωτικές εταιρείες ασφάλειας, ώστε να παρέχουν ένοπλους
φρουρούς για την ασφάλεια των πλοίων, των εμπορευμάτων και του
προσωπικού.
Οπως αναφέρθηκε στην επιτροπή, λόγω του κενού στη
νομοθεσία και της έξαρσης της πειρατείας, το κυπριακό νηολόγιο απώλεσε
το τελευταίο διάστημα πέραν των δέκα πλοίων.
Τον τελευταίο χρόνο 22 πλοία τέθηκαν υπό ομηρία και πληρώθηκαν περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ ως λύτρα, ενώ το συνολικό κόστος για την παγκόσμια ναυτιλία, λόγω της πειρατείας στον Ινδικό Ωκεανό, ξεπέρασε τα 12 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τον τελευταίο χρόνο 22 πλοία τέθηκαν υπό ομηρία και πληρώθηκαν περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ ως λύτρα, ενώ το συνολικό κόστος για την παγκόσμια ναυτιλία, λόγω της πειρατείας στον Ινδικό Ωκεανό, ξεπέρασε τα 12 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πηγή: ΑΜΠE
από την Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου