Υπεγράφη την Δευτέρα σύμβαση μεταξύ του υπουργείου Ανάπτυξης και του
Ελληνικού Νηογνώμονα, βάσει της Υπουργικής Απόφασης 4113.297/01/2012-ΦΕΚ
334 Β της 14ης Φεβρουαρίου 2012.
Με την υπογραφή της σύμβασης, ο Ελληνικός Νηογνώμονας αποκτά το δικαίωμα να διενεργεί επιθεωρήσεις και να εκδίδει τα αντίστοιχα κυβερνητικά πιστοποιητικά σε πλοία που φέρουν την ελληνική σημαία και που εμπίπτουν στις απαιτήσεις της εθνικής μας νομοθεσίας.
Μετά την υπογραφή της συμφωνίας η υπουργός Ανάπτυξης, Άννα Διαμαντοπούλου, δήλωσε:
«Η ύπαρξη εθνικού νηογνώμονα ανοίγει σημαντικές προοπτικές τόσο στην παροχή υπηρεσιών προς τα χιλιάδες ελληνικά πλοία, όσο και ως προς τη δημιουργία εξειδικευμένων θέσεων απασχόλησης. Ελπίζω να ανοίξει σύντομα μία σημαντική αγορά υπηρεσιών όχι μόνο με εθνικές αλλά και με διεθνείς προοπτικές.»
Ο Ελληνικός Νηογνώμονας μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας για πλοία εθνικής νομοθεσίας έως 500 κόρους, αλλά όχι για πλοία που υπάγονται στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, λόγω άρσης της αναγνώρισής του από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις 30 Αυγούστου 2010.
Ήδη, έχει κατατεθεί φάκελος στην Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, ώστε να περάσει από νέα επιθεώρηση από τους επιθεωρητές της Ευρωπαϊκςή Επιτροπής Θαλάσσιας Ασφάλειας (EMSA) και να μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και για πλοία που υπάγονται στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.
Με την υπογραφή της σύμβασης, ο Ελληνικός Νηογνώμονας αποκτά το δικαίωμα να διενεργεί επιθεωρήσεις και να εκδίδει τα αντίστοιχα κυβερνητικά πιστοποιητικά σε πλοία που φέρουν την ελληνική σημαία και που εμπίπτουν στις απαιτήσεις της εθνικής μας νομοθεσίας.
Μετά την υπογραφή της συμφωνίας η υπουργός Ανάπτυξης, Άννα Διαμαντοπούλου, δήλωσε:
«Η ύπαρξη εθνικού νηογνώμονα ανοίγει σημαντικές προοπτικές τόσο στην παροχή υπηρεσιών προς τα χιλιάδες ελληνικά πλοία, όσο και ως προς τη δημιουργία εξειδικευμένων θέσεων απασχόλησης. Ελπίζω να ανοίξει σύντομα μία σημαντική αγορά υπηρεσιών όχι μόνο με εθνικές αλλά και με διεθνείς προοπτικές.»
Ο Ελληνικός Νηογνώμονας μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας για πλοία εθνικής νομοθεσίας έως 500 κόρους, αλλά όχι για πλοία που υπάγονται στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, λόγω άρσης της αναγνώρισής του από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις 30 Αυγούστου 2010.
Ήδη, έχει κατατεθεί φάκελος στην Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, ώστε να περάσει από νέα επιθεώρηση από τους επιθεωρητές της Ευρωπαϊκςή Επιτροπής Θαλάσσιας Ασφάλειας (EMSA) και να μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και για πλοία που υπάγονται στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου