1 Απριλίου 2012

Ένα ανεκδοτάκι για να γελάσουμε και λίγο...


Σ` ένα πλοίο, φωνάζει κάποια στιγμή αυτός που παρατηρεί από το κατάρτι:
- "Πειρατές μπροστά μας."
Αμέσως, φωνάζει ο καπετάνιος σ` έναν μούτσο:
- "Πήγαινε κάτω στην καμπίνα μου και φέρε το κόκκινο μου το παντελόνι. Σε περίπτωση που πληγωθώ στο πόδι, να μη το καταλάβει το πλήρωμα και φοβηθεί."
- "Εντάξει καπετάνιο", λέει ο μούτσος.
Μετά από μερικές μέρες, φωνάζει πάλι αυτός από το κατάρτι:
- "Μας έχουν περικυκλώσει 10 πλοία πειρατών."
Και αμέσως λέει ο καπετάνιος σ` ένα μούτσο:
- "Πήγαινε φέρε μου το καφέ μου παντελόνι, σε παρακαλώ..."

1 σχόλιο:

axeron53 είπε...

Καλησπέρα !!!
Αγαπητέ ιδιοκτήτη του ΤΡΙΗΡΗΣ σε βρήκα από το ¨Ελληνίδες Καπετάνισσες¨ και ζήλεψα την σκίτσο με τον πειρατή . Ζητώ την άδεια σου να κάνω λήψη για την συλλογή μου . Η διεύθυνση μου στο facebook : Theodoros S. Soutis και το e-mail μου είναι axeron53@yahoo.gr . Συγχαρητήρια για το όμορφο ιστολόγιο σου και ελπίζω πως θα μου επιτρέψεις την λήψη του σκίτσου . Ευχαριστώ !!!!