30 Ιανουαρίου 2011

ΨΕΜΑΤΑ και ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ στα ντοκυμαντέρ του ΣΚΑΙ για το 1821.ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ.


Προς τον κ. Άρη Πορτοσάλτε portosalte@skai.gr

Αγαπητέ κ. Πορτοσάλτε

Χτες βράδυ παρακολουθήσαμε την έναρξη της ομολογουμένως εξόχως ενδιαφέρουσας σειράς ντοκυμαντέρ για το 1821. Συγχαρητήρια και σε σας και στο σταθμό σας που σε καιρούς της απόλυτης μηδενιστικής παρακμής εσείς έχετε το κουράγιο και την ψυχική δύναμη και ασχολείστε με αυτά τα εθνικά και ιστορικά ζητήματα. Η δουλειά που έκανε η ομάδα σας είναι όντως σπουδαία και πρέπει να την παρακολουθήσει ο κάθε Έλληνας.

Ωστόσο έμεινα εμβρόντητος, άναυδος και αποσβολωμένος όταν άκουσα από έναν τηλεοπτικό σταθμό με την υψηλότερη εγκυρότητα στο χώρο των ελληνικών ΜΜΕ, ότι η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 21 ήταν επανάσταση κατά των τσιφλικάδων, ήτοι των φεουδαρχών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Αν το δεχτούμε αυτό, τότε, παρακαλώ, γιατί δεν επαναστάτησαν μαζί με τους Έλληνες και οι Τούρκοι που όπως είπατε στην εκπομπή σας επίσης εκαταπιέζοντο από τους τσιφλικάδες - μεγαλοϊδιοκτήτες;
Θα ήθελα ακόμα να παρατηρήσω ότι ένας από τους έγκριτους καλεσμένους σας, πανεπιστημιακός καθηγητής, (μου διαφεύγει το όνομα), ορθά κατέθεσε την άποψη ότι όντως υπήρχαν κρυφά σχολεία όταν είχαμε περιόδους διωγμών και περιόδους έντονου εξισλαμισμού. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον παρουσιαστή κ. Π. Τατσόπουλο να διαρρηγνύει τα ιμάτια του περί του δήθεν μύθου του κρυφού σχολειού, που όπως φαίνεται μόνο "μύθος" δεν ήταν, αλλά ήταν η πραγματικότητα έστω και σε κάποιες περιπτώσεις.

Είμαι στην διάθεση σας, επί τη βάσει ιστορικών εγγράφων και επιστημονικών δεδομένων να σας παρουσιάσω την "παραδοσιακή άποψη", ότι δηλαδή η επανάσταση του 21 ήταν πρωτίστως εθνική
και όχι επανάσταση κατά της αστικο-τσιφλικάδικης ολιγαρχίας και των φεουδαρχών που θέλετε να παρουσιάσετε (ελπίζω από λάθος και όχι εσκεμμένα)

Με τιμή

Νίκος Μαστοράκης
Καθηγητής Ανωτάτης Σχολής Ναυτικών Δοκίμων



http://www.skai.gr/news/culture/article/161345/premiera-gia-ti-seira-1821-/
TEST

Πηγή: Ρωμιοί

Δεν υπάρχουν σχόλια: