Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», η εταιρεία, τα ναυτεργατικά Σωματεία και το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, έχουν ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις τους και έχουν καταλήξει σε προφορικές συμφωνίες, οι οποίες μένει να αποτυπωθούν και εγγράφως.
Σειρά έχουν το κρουαζιερόπλοιο «Calypso», το οποίο θα διατηρήσει και αυτό την ελληνική σημαία, αλλά και το τελευταίο απόκτημα του ομίλου, το «Louis Majesty», το οποίο με σημαία Μάλτας θα ξεκινήσει την 1η Απριλίου τριήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες στα νησιά του Αιγαίου και τις ακτές της Τουρκίας.
Σύμφωνα με τα όσα έχει δηλώσει ο ΥΘΥΝΑΛ, Γιάννης Διαμαντίδης, σε ό,τι αφορά τον ίδιο, έχει στείλει ήδη στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ερώτημα σε σχετικά με τις διαφορές ανάμεσα στην εταιρεία και το ΝΑΤ από τα προηγούμενα χρόνια αναφορικά με το αν έχει ισχύ ο νόμος για τις επιδοτήσεις των ασφαλιστικών εισφορών για τα ελληνικά πληρώματα στα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια.
Επίσης, είναι έτοιμος να υπογράψει αλλαγή των εγκριτικών πράξεων, που θα ζητήσει η εταιρεία χωρίς αναδρομική ισχύ, ενώ ανέμενε και την συμφωνία της εταιρείας με τα Σωματεία για την απασχόληση περίπου 200 Ελλήνων ναυτικών συνολικά στα τρία πλοία.
Στο Μαϊάμι
Στο μεταξύ, ο ΥΘΥΝΑΛ αναμένεται να φτάσει αύριο στο Μαϊάμι, προκειμένου να έχει την ευκαιρία να συνομιλήσει από κοντά με τα κορυφαία στελέχη των κολοσσών της παγκόσμιας κρουαζιέρας.
Στο πλαίσιο της ετήσιας διεθνούς έκθεσης κρουαζιέρας, ο υπουργός μαζί με τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλο Γερουλάνο, και τον υφυπουργό, Γιώργο Νικητιάδη, θα έχουν αλλεπάλληλες συναντήσεις, προκειμένου αν αναδείξουν το νέο πλαίσιο λειτουργίας της κρουαζιέρας στη χώρα και να προσελκύσουν κρουαζιερόπλοια που φέρουν μη κοινοτικές σημαίες, που αποτελούν την πλειοψηφία του παγκόσμιου στόλου.
Στόχος είναι οι εταιρείες να υπογράψουν συμβάσεις με το ελληνικό Δημόσιο, για να πραγματοποιούν κυκλικές κρουαζιέρες με βάση τα ελληνικά λιμάνια, κάτι που απαγορευόταν πριν από την άρση του καμποτάζ.
Από την άλλη πλευρά, οι βουλευτές της Ν.Δ., Γιάννης Πλακιωτάκης και Ολγα Κεφαλογιάννη, αναφορικά με το ταξίδι στο Μαϊάμι, σε δήλωσή τους επεσήμαναν: «Αν ήθελε πραγματικά η κυβέρνηση να ενισχύσει το θαλάσσιο τουρισμό, θα έπρεπε να είχε προχωρήσει στην πλήρη, χωρίς εμπόδια και περιορισμούς, άρση του καμποτάζ.
Οσο δεν το κάνει αυτό, η οικονομία θα συνεχίσει να χάνει έσοδα και οι ανταγωνίστριες χώρες να διεκδικούν και να κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι από την παγκόσμια αγορά. Αυτή είναι η τραγική πραγματικότητα.
Και αυτήν τη πραγματικότητα αρνείται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση. Τα αποτελέσματα της πολιτικής της είναι καταστροφικά για τον τόπο».
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - atsimp@naftemporiki.gr
Πηγή: naftemporiki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου