Με το «δεξί» μπήκαν οι Έλληνες εφοπλιστές στο 2014 καθώς ήδη
από τις αρχές Ιανουαρίου επιδεικνύουν μεγάλη δραστηριότητα τόσο στις
νέες παραγγελίες νεότευκτων όσο και στην αγορά πλοίων από δεύτερο χέρι.
Στη διάρκεια του 2013 οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε
τοποθετήσεις νέων παραγγελιών για 319 πλοία, συνολικής μεταφορικής
ικανότητας 28,6 εκατ. dwt έναντι 114 πλοίων το 2012 συνολικής
μεταφορικής ικανότητας 7,73 εκατ. dwt. Επισημαίνεται ότι οι νέες
παραγγελίες των Ελλήνων εφοπλιστών, με όρους dwt, αποτελούν το 16,71%
του συνόλου των παγκόσμιων παραγγελιών, ενώ το 2012 αποτελούσαν το
14,33%. Και οι παραγγελίες αυτές συνεχίζονται και το 2014.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους οι ελληνικών συμφερόντων
εφοπλιστικές επιχειρήσεις απέκτησαν τις τελευταίες εβδομάδες στην αγορά
μεταχειρισμένων πλοίων περισσότερα από 15 πλοία (12 bulkers και 3
δεξαμενόπλοια), επενδύοντας 300 εκατ. δολάρια, ενώ δόθηκαν παραγγελίες
και για τη ναυπήγηση 19 νεότευκτων πλοίων.
Στο ίδιο πλαίσιο αίσθηση προκάλεσαν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε στα
μέσα Ιανουαρίου η online υπηρεσία αξιολόγησης πλοίων VesselsValue.com
σύμφωνα με τα οποία οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν τον στόλο με την
μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως.
Με βάση τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν ο
ελληνόκτητος στόλος, αξιολογήθηκε στο ποσό των 101 δισ. Δολαρίων,
αγοραστική αξία που κατατάσσει την Ελλάδα μπροστά από την Ιαπωνία και
την Κίνα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΣΧΟΛΙΟ
Μήπως είναι καιρός να αυξηθούν και τα ελληνικά πληρώματα στα πλοιά τους;
Καλό να βοηθάς την τσέπη σου αλλά ακόμα καλύτερο να βοηθάς την πατρίδα σου...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου